måndag 12 maj 2014

Dag åt helvete..

Idag verkar ingentig gå som de ska. Alla e irriterade, frånvarande eller halvt sura.. Fattar ingenting.. Och sambon är sur för att han inte kan få iordning sitt hår och har fått nån hörselgångs inflammation och nån konstig bakterie i örat som jag aldrig hört talas som så han har nu fått antibiotika.. Och när allt har gått så skumt hela dagen så blir jag stirrig och säger inte mycket och då får man skit för det.. Är så jävla trött på den här dagen så vill gå och lägga mig redan nu men det kommer inte funka då det kommer folk hit och att jag troligtvis inte kommer kunna sova i natt.. Så Fuck YOU måndagen den 12 maj!
Suris bild på mig själv och en mördar blick åt denna dagen!

1 kommentar:

  1. Nämen, vad tråkigt!
    Du kunde stannat här och myst med oss... tröttisar här :)
    Love you!

    SvaraRadera