måndag 12 maj 2014

Dag 2 staden där du bor.

Ja det finns inte mycket att säga om staden jag bor i mer än att det är den största skvaller staden i Sverige! Det finns säkert fler som tycker att deras stad är den stad där de skvallras mest. Men jag har kompisar som har flyttat hit och dom tycker verkligen att det är extremt va de skvallras i Borås Gör du ett misstag eller säger något som någon misstolkar så vet hela stan det, och så är det alltid 10 ggr värre än vad de igentligen var. Så vill man bli ökänd flytta till Borås. Annars är Borås ett ganska mysigt ställe att bo på, inte för stort inte för litet och vi har en fantastiskt fin djurpark:)
Många av mina vänner påstår att dom ska flytta härifrån för att staden är så frultansvärd. Men det förstår jag inte Borås är en lagom stad där man har allt man behöver och är bara 40 min eller vad de nu är ifrån Göteborg! Så förutom allt skvaller som faktiskt kan tonas ner rätt rejält så är Borås ett bra ställe att bo på!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar