lördag 10 maj 2014

Dålig på att blogga *bildbomb* på åren som gått

Hej! Inte för att det är jätte många som läser min blogg men vill ändå be om ursäkt på något höger.. 
Det har hänt väldigt mycket i mitt liv de senaste 1 1/2 åren så bloggen har helt enkelt hamnat åt sidan.. Typ som att jag varit sjukskriven pga utmattnings syndrom, ångest och massa annan skit som jag helst inte vill skriva om just nu..:)

En liten snabb uppdatering på mitt liv är så enkelt som att min pojkvän som nu mera är mitt ex gjorde slut i julas.. Det stämde helt enkelt inte längre och så slutade dom nästan 2 åren vi hade tillsammans..
Och nästan i samma veva så träffade jag en fantastisk kille som jag började umgås med bara som kompis då.. Men som i februari blommade ut till en förälskelse.. Och i den 8 mars så flyttade vi ihop och köpte oss en fantastiskt fin valp.. En Amstaff pitbull som är våran lilla ängel som går under namnet Loke. Det låter som att allt har gått väldigt fort och det har det.. Men vet man att det är rätt så vet man!:)
Nu kommer en BILDBOMB på året som gått allt mellan flumm bilder och såklart massa bilder på min fina valp:)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar