torsdag 15 maj 2014

Dag 4 en person du ser upp till.

En person jag ser upp till är min mamma, trots att hon kanske inte alltid har gjort allt rätt och satt sina spår i mig, så kommer hon alltid vara världens bästa mamma! Hon har alltid gjort sitt bästa att göra mig lycklig, hon har fått stå ut med att jag mått/mår dåligt och det är en börda jag önskar att hon aldrig behövt bära..och jag har i mina omgångar fått bära hennes bördor, vilket jag gärna har gjort då hon gjort så mycket för mig, Hon har åkt upp till akuten med mig när mina armar varit sönderskurna, varit hemma med mig när jag varit sjukskriven.. Suttit på toalett holken när jag duschat för att jag inte aka skada mig och mycket, mycket mer! 
Även fast hon själv mått dåligt, och kanske inte alltid orkar så har jag nästan ALLTID kommit först.. Vad det än är så har jag alltid kunnat prata med henne.. Och hon har gett mig tips om allt så gott hon har kunnat.. 

Tack mamma för allt du gjort för mig! Hoppas jag kan bli en lika bra mamma som dig i framtiden! Puss och kram! Du e bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar