söndag 11 maj 2014

Agility med min amstaff och jackrussel mix

Jag håller på och tränar lite lätt agility med mina hundar än sålänge har vi inte många hinder och inga slalom pinnar eller balansbrädor eller liknande men vi har en tunnel och 3 hinder som jag har köpt på Hööks för något år sedan.. 

Lazy min Jackrussel, kingcharles spaniel, tax är helt tokig i att hoppa och är jätte glad så fort våran lilla agilitybana kommer fram, men har mycket svårt att vänta medans jag försöker träna min lilla amstaff/pitbull valp Loke han tycker att det är kul att hoppa lite och så men eftersom balansen inte är helt hundra så blir hindren lite svåra :) tunneln därimot är jätte kul att springa igenom:)  

Sen får dom busa av sig litegrann och sen däckar dom båda två:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar