torsdag 4 oktober 2012

Veckans Hiss och Diss! Djurmisshandel och Thailand

DISSA
Idag dissar jag folk som misshandlar/behandlar djur illa! Djuren har ju ingen chans att försvara sig själva, som en hund tillexempel dom är så trogna att även om du slår den så kommer den fortfarande vifta på svansen och vilja visa sin kärlek till dig. Inte så konstigt att så många tex pitbulls blir avlivade en efter en för att dom uppfostrar dem fel/ blir för agressiva. Iallafall så en stor fet diss till äckliga människor som behandlar djur illa!

HISSA
Thailand tänker jag hissa idag! jag har varit där 7 eller va det 8 gånger och jag älskar det stället lika mycket VARJE gång! Jag har varit i phuket de flesta gångerna men har även varit i khao lak och patong. Männisora är alltid lika trevliga och hjälpsamma maten är fantastisk och stränderna är vackra:D
Ett måste om du gillar att reda :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar